Welcome to my life my dear SweetHeart

Hari ni dah hampir dua bulan aku ade buah hati. Hidup berkaple ni seronok rupa2nya, kemana pun asyik nak bersama aje. Ye la kan, baru2 lagi mesti la sayang nak tinggal. < Kisahnya, aku dah pkai kete la. April lepas, balik dari daftarkan adik kat universiti di Shah Alam, aku n mak singgah kat ShowRoom kete kat tepi highway KESAS, padahal x rancang pun nak beli kete, dengan alasan nak tengok je. Last2 dah terbelek2, mak aku cakap “kalo dah; nak amik je la”…. mmm, akhirnya booking la jugak! Aku mati2 ingat x lepas sebab x berharap sangat, tapi kalau dapat pun ok.

Tunggu dekat2 2 minggu jugak la, Bank Islam kol gitau loan aku lepas n kena gi sign agreement kat bank. APA??? Lulus! waaaa terkejut jugak la kan, maunye x. mmm apa2 pun bersyukur la kepada Allah SWT di atas kurniaan besar ini, semoga keimanan dan ketaqwaan kami lebih berganda kepadaMu. Amin.

Image

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s